niiice ;)

hellooowww!
igår va jag m emma,daniella,yosra och klaaudia!
Sen åkte jag t farsta m vallis,
daniella,emma och yosra!
Vallis vill typ köpa nåt men gjorde inte d!
Alltid när vallis bah: jag vill gå t typ nån affär!
Daniella bah: orkar nte
gå m linn!
Så jag gick runt m vallis näästan hela tiden!
Men sen ville daniella gå t
en zooo affär så då gick vi dit!
omg vet du vad vallis sa?!?!???!!
daniella:kolla awww va sööööt koppel t lilla!
vallis: nej t linn!
hon e........d vet vi alla ;P <3
aja idag var jag m: yosra,lee,emma och daniella!
Vi gick t dalenparken och mötte upp abel!
sen gick vi t daniella
man yosra gick typ ;(
VI följde m hne t ica och köpte lite saker sen
åkte hon t bagis tror jag!
aja puss ha d så gött ;)< 333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0