hade skit kul igår! ;)

heellooww!
Igår var jag först m daniella sen mötte vi upp elaine
sen kom vallis vi gick runt en liten stund!
Sen vare feeeeett varmt så vi gick hem t vallis
och satt på balkongen och snacka!
Sen skulle elaine tagga
så vi väntade hos vallis sen gick vallis, jag och daniella
hem t daniella!
Sen träffade vi klaudia och sabah i porten och va där en liten stund
sen gick saabah hem och då tagga vi t ica!
när vi kom tbx satt vi på balkongen en stund
sen skulle vallis tagga t sabah!
Och då var klaaudia hos sabah!
Sabah ringde oss och sa att vi skulle komma!
Sen gick vi t en pizzeria!
Sen gick daniella, jag och klaudia
ruunt dalen t typ klockan tio! då ringde sabah och vallis
dom väntade utanför daniellas port!
Så alla vi gick hem t daniella!
Och a va där!
Sen sabah bah jag vill ha choklad, kan nån följa m mej t macken?
alla bah: nej? klockan e tolv!
sen gick vallis och sabah tillslut!
Aaa d var min dag!
ciao söööötisar!

älskar deej gumman! <3

/L'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0